خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

سال 96

سلام وقت بخیر امیدارم سال پر از عشق و حسهای خوب باشه . من اول سال رو  زیاد جالب شروع نکردم چون مامانم مریض شد و از 28 اسفند شروع شد و منم دلم پیشش بود تصمیم گرفتم سفر رو کنسل کنم . مامانم خداروشکر بهترشد منم تهران بودم . سفر که کنسل شده بود به همسر گفتم ما که مسافرت نمیریم بیا به جاش سعی کنیم خوش بگذرونیم اینجوری شد که عید با شاهین کلی استراحت کردیم فیلم و سریال دیدیم بیرون و عید دیدنی رفتیم و از همه مهمتر تا 12 ظهر خوابیدیم. با اینکه اول سال حال خوبی نداشتم  ولی چون نمیخوام انرژی منفی بدم تصمیم گرفتیم حس خوب داشته باشیم و خوش بگذرونیم تو سال جدید هم با اینکه یه دنیا کار ریخته سرم ولی سعی میکنم کارامو مدیریت کنم و از لحظه ای واسه حس خوب و دادن عشق به عزیزام نگذرم  . قدر لحظه هارو بدونیم.از صبح که از خواب بیدار شدم چند تا تصمیم گرفتم 1/ یکم نظمم بیشتر بشه (البته منظم هستما ولی  بیشتر تربشه)2/ یکم ریلکس باشم و تو شرایط عصبانیت خودمو کنترل کنم (اینو ادمای متاهل بیشتر درک میکنن 90درصد بحث بین زن و شوهر همینه دلیلش)3/ با همه مهربون باشم 4/غصه چیزی رو که ندارم نخورم 5/قدر داشته هامو بدونم . اینجوری حتما خوشبخت تر زندگی خواهم کرد . خداا شکرت 

نظرات 6 + ارسال نظر
پرنسا جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 10:32

منم سال خوبی برات آرزو میکنم چه از نظر کاری چه خانوادگی..
و واقعا هم کار خوبی کردی مامان بیمارت رو تنها نذاشتی چی بهتر از دعای خیر مادر...

ممنونم عزیزم شما هم همینطور.واقعا همه ادمای زندگیمون یه طرف مادر یه طرف .یعنی من وحشتناک بچه ننه ام

آبگینه چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 23:38 http://abginehman.blogfa.com

نکات خیلی خوبی رو گفتی منم رو خودم کار کنم
چه دختره خوبی بهترین کارت تو امسال همون نگهداری از مادرت بود. همینکارت و دعای خیره مادرت واسه توشه امسالت بسه

ممنون عزیزم خدا همه پدر مادرارو حفظ کنه . من مامانم حالش خوب نباشه هرجا برم واسم جهنمه. انشالله که واسه شمام سال خوبی باشه

شهرام دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 12:09 http://1980716.blogfa.com

هر تصمیمی گرفتی واقعا خوب بوده.البته همه ما قبل سال تحویل سعی میکنیم منظم باشیم ولی نمیشه
امیدوارم برا تی شما بشه.کلا من هرسال میگذره سه ذره فعالیت های تجربیم بیشتر میشه ولی سرعت تحولاتم کمه
ان شالله سال خوبی داشته باشی.من فکر کردم شما الن ته مسافرت دور اروپا رو در اوردی.ولی تنت سالم باشه و دلت خوش.وقت برا این چیزا زیاده.انشالله مادرت سالم و تن درست بالای سرت باشه این از همه چی بهتره!.اجرت هم با خدا که مواظب مادرت بودی.ان شالله از عید هم مینویسم

اروپا رو خوب اومدی . با دوستامون برنامه سفر داشتیم تورم گرفته بودیم ولی همه فکرم پیش مامانم بود ترجیح دادم بمونم کنسل کردیم .

خان دایی دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 11:55 http://khan-dayiii.blogfa.com

امیدوارم از اینجا به بعدش بهتر بگذره دایی

اره دایی گاهی نباید تو عصبانیت حرف بزنی خودت بزن به نشنیدن

ممنون دایی.شماهم همینطور. اره میشه اگر طرف پررو نشه دایی.

حامد دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 11:16 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام وقت بخیر آناهیتا خانوم و ممنون از کامنتتون
منم سال جدید رو خدمت شما و خانواده محترم تبریک میگم و سالی پر از شادی و سلامتی و دلخوشی براتون همراه همسر محترمتون آرزو دارم
تعطیلات اصلش هم همینه فیلم دیدن و تا ظهر خوابیدن و گردش رفتن
مامان بهترن ایشالا؟

سلام حامد عزیزو بله خدارو شکربهترن . بله اینجوری ام تعطیلات رو گذروندن خوبه.برای ما هم ارزوی بهتربن هارو دارم

تیلوتیلو دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 10:06 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
روزت بخیر
امیدوارم سال بینظیری پیش رو داشته باشیم

سلام تیلو جونم ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.