خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

سال نو خونه ارزوها1

سلام دوستاى عزیزم سال نوتون مبارک انشالله که سال جدید لبخند رولباى هممون باشه تا اخرش.❤️

خوب از تعریف کردنیها بگم که کلى حرف دارم.خوب تا اونجا گفتم اثاث کشى مامانم بود شب چهارشنبه سورى ولى نصف کارا مونده بود .چهارشنبه صبح بیدار شدم به مامانم زنگ زدم رفتیم شهروند و تره بار خرید کردیمو بعدش رفتیم دنبال گیره پرده و بعدش رفتیم خونه خواهرمم اومدو یکم کارارو کردیمو داداشمو خواهرم رفتن خونه قدیمى مامان ادامه وسایل رو باربرى اوردو باز شروع کردیم به جابجایى وسایل تا ٧/٣٠ عصر کار کردمو دیگه له بودم رفتم سمت خونه مادر شوهر که از چهارشنبه سورى که نرفته بودیم واسمون شام نگه داشته بود.رفتیمو شام خوردیمو اومدیم خونه.بیهوش شدم از خستگى.5شنبه صبح بیدار شدم رفتم خونه مامان باز بکوب کار کردیم با خواهر تا عصرى که شاهین اومد ظرفشویى و لباسشویى مامانو نصب کنه اهان اون روز٢٤ اسفند بود و همگى عروسى پسر یکى از دوستاى خانوادگیمون دعوت بودیم ولى انقدر داغون بود از کار که منو خواهرم گفتیم نمیایم هیچى. دیگه مامانمو داداشمینا رفتن عروسى منو شاهینم موندیم خونه مامانم تا ظرفشویى ولباسشویى رو شاهین نصب کنه که تا١١شب طول کشید که واسه شام مرغ خریدیمو اومدیم خونه باز بیهوش شدیم  جمعه صبح بیدار شدم فکر کنم ابگوشت گذاشتمو  کمدمو ریختم پایین و لباساى زمستونى رو جمع کردمو لباساى تابستونى رو چیدم تو کمدو کشو ها و کلى تمیزکارى کردمو شنبه صبح رفتم سرکار تا حدود٧ سر کار بودمو اومدم خونه رفتیم با شاهین شهروند حدود ٩ رسیدیم تا١١ خرید کردیم بن داشتیم .بعدش اومدیم خونه مامانم یه کار کوچیک مونده بود انجام دادیمو باز مرغ خریدیم اومدیم خونه.

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 18 فروردین 1397 ساعت 15:20 http://meslehichkass.blogsky.com/

ویرگول پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 14:45 http://haroz.mihanblog.com

سلام سال نوت مبارک
حسابی بدو بدو داشتی روزهای آخرا
امیدوارم در طول تعطیلات خستگیت در رفته باشه

ممنونم دوست عزیزم اره حسابى استراحت کردیم میام تعریف میکنم

آبگینه چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 09:08 http://abginehman.blogfa.com

سلام آناهیتاجان سال نو مبارک
چقدددددددددددد کار کردین
مامان چه کیفی میکنه با بچه های بامعرفتش. خدا واسه هم حفظتون کنه

سلام عزیز دلم.ممنون عشقم کارى نمیکنیم هر کارى کنیم در مقابل زحمات اونا هیچه

دل آرام سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 20:42

اسباب کشی خیلی سخته. مخصوصا تو خونه ی مامان و بابا های ما هم کلی اسباب دارن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.