خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

روزهای خیانت

ستاره  دوست وبلاگی عزیزم یسری مطلب جدیدا تو وبلاگش میزاره راجع به خیانت .

خیانت زن . مرد 

این موضوعی هست که فکر خیلی از مارو به خودش مشغول کرده . تو بعضی وبلاگ ها راجع به این موضوع میخونم . مثلا  وبلاگ  نوشته شده از طرف یه زن هست که شوهرش بهش خیانت کرده و میاد تعرف میکنه خیلی از ما زنها شااید داره بهمون خیانت میشه و نمیفمیم خیلیا خودمون رو زدیم به نفهمی و خیلیا مفهمیم ولی ماسک خوشبختی زدیم چون نمیخوایم زندگمون از هم بپاشه چون از تنهایی میترسیم . 

خاله خودم جز دسته اخره میدونه همسرش بهش خیانت میکنه یه بار مچ شوهرشو وقتی داشت با دوست دختر قبلیش  چت میکرد گرفت ولی از طلاق و تنهایی میترسه .

من خودم یه دختر جوونم همسرم همیشه بهم نشون داده که خیلی دوسم داره چه لفظی چه تو عمل . همه بهم میگن ظاهر خوبی دارم . شغل دارم و دارمد سعی میکنم خونه ارزوهامون همیشه حس خوبی به همسرم بده بعضی وقتا با وجود خستگی زیادم سعی میکنم غذا درست کنم کارای روتین خونه رو انجام بدم چون حس کنه خونش یه زن داره زنی که حواسش به خونه و غذا و لباسش هست ولی از این حواس جمعی ها بعضی وقتا بدم میاد . پیش خودم میگم الان شوهرم به من وابسته اس دوسم داره چون من واسش تازگی دارم جوونم و منو جذاب میبینه ولی باید همیشه اینجوری باشه . سعی دارم به شاهینم بفهمونم تا وقتی کنارتم و سعی میکنم جذبت کنم که حس خوب و توجه ازت بگیرم نه همیشه .

چند روز پیش روز تعطیلیم بود ظهر بود دوش گرفتم یه لباس تمیز پوشیدم و موهامو دم اسبی کردم غذامو اماده کردم و دراز کشیدم رو کاناپه شروع کردم به کتاب خوندن 2/3 ساعتی گذشت نزدیک اومدن شاهین شد یهو ان اومد تو ذهنم که الان میاد و خیلی دوست داره از را برسه و من برم استقبالش و حس بهتری میگیره وقتی  ببینه بوی غذا میاد تو این فکرا بودم که این اومد تو ذهنم که شاهین چقدر دخترای ارایش کرده  با موهای درست شده تو خیابون  میبینه مهمه که من چجوری ظاهرمو درست کنم و چه حسی بهش بدم . یاد مامانم افتادم مامانم اکثر اوقات وقتی بابام میخواست بیاد خونه ارایش میکرد و موهاشو درست میکرد . این حس هارو دوست ندارم انقدر اطرافم خیانت دیدم انقدر همه چی بد شده که فقط حس منفی و استرس میاد تو ذهن ادم حس اینکه من باید بیشتر از توانم بیشتر از چیزی که حتی خودم میخوام واسه زندگیم و شوهرم وقت بزارن تا کسی نیاد تو زندگیم .واقعا جای تاسف داره  همه ما زن ها افکاری که بهممون میریزه  میاد تو ذهنمون و میدونم که نمیشه ازش فرار کرد حداقل تو این شرایط وحشتناک . فعلا 

نظرات 11 + ارسال نظر
شهرام جمعه 26 آبان 1396 ساعت 03:41 http://1980716.blogfa.com

+عالی.افرین.دیگه نمیگم خوش بگذره چون در گذشته اتفاق افتاده.اما حالت تهوعت مال خوردن زیاد بود یا خرید زیاد؟
ترکیه رو خریدید اوردید.راستی تایلند رو بیشتر مردا دوس دارن تو چرا میخواستی بری؟

من بخاطر این دوست داشتم برم که ترکیه زیاد رفتم دلم طبیعت بکر میخواست

شهرام جمعه 26 آبان 1396 ساعت 03:30 http://1980716.blogfa.com

نه همچین چیزی نیست که از هرچی بترسی سرت بیاد.گاهی احتیاط لازمه.اما وسواس و افراط نه.جامعه امروز ما و شهوتو غریضه به ما یاد میده هم در مورد خودمون مواظب باشیم هم بقیه.چطور ممکنه یه زن جذاب و زیبا و ثروت مند در کنار مردی کامل از همه لحاظ که دوسش داره بره با یه نوکر در پیت هم خوابه بشه مگه برای تنوع؟تنوع طلبی و دور بودن از خدا باعث شده رقابت در سکص و خیانت و رفتارهای مختلف غیر اخلاقی بالا بره.کلاهبرداری ها دزدی ها.تجاوز ها.پس هم از ساده انگاری پرهیز کن هم از افراط.جالبه که یه نمونه خیانت رو که نشونه ساده انگاری زن سرایدار مون بود خونده بودی

بببین حرفت درسته منم فکر این جور مسایل رو میکنم ولی ارامش مهم ترین موضوع به نظر من اگر ارامش نباشه مرد حس خوبی تو خونه نداره شهرام من شرایط عادی رومیگم نه ادمای غیر عادی و هرز

پرنسا جمعه 12 آبان 1396 ساعت 08:32

حالا ما شاید جنبه انرژی جذب اینا رو بگیم ولی من یه بار یه حدیث از حضرت علی -ع-خوندم نوشته بود به گناهان زیاد فکر نکنید.شاید بعضی ها بگن راجع به انجام دادنش گفته ولی حدیث های دیگه ای هم هست که گفتن زیاد این موارد رو پیگیری نکنید و اگر شب مومنی رو در حال گناه دیدین صبح که دیدینش مثل قبل باهاش رفتار کنید چون ممکنه نیمه شب توبه کرده باشه
خلاصه همه این ها رو گفتم که شاید جذب تو این چیزها خیلی تاثیر داشته باشه کلا دنبال هر چیزی باشی خواه و ناخواه زیاد تر برات هویدا میشه مثالاش.این چیزها هم تو هر جامعه ای هست.هر کشوری .هر شهر و هر روستایی.
همون رویه عشقولی رو در نظر بگیر فعلا و بهش فکر نکن

درسته پرنسا جون نباید فکرم رو مشغول کنم ولی از یه طرف فکر میکنم ادام یکم حواسش جمع باشه بهتره. مرسی از نظرت دوست خوبم.

ماهی کوچولو پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 18:50 http://tekrareman.blogsky.com

سلام.
خیلی نباید به این موضوعات فکر کرد. حتی اگه دوروبر میشنویم باید معتقد باشیم که ما استثنا هستیم و هرگز این اتفاق برای ما نمیفته! من خیلی مطالب آموزشی میخونم که علل خیانت رو که توضیح میده اکثرا بخاطر نیازهای عاطفی هستش. البته بجز افراد بیماری که هرچقدر هم خوب باشی خیانت میکنن. اما اگه فرد معمولی و نرمال باشه یکم نه در حدی که بهمون اضطراب بده، به خودمون و به همسرانگی مون برسیم کافیه.
من که در همین حد ذهنم رو مشغول میکنم.که آرامش بگیرم و آرامش بدم+اعتماد به نفس خیلی مهمه.
اینا رو نوشتم همه استفاده کنن
شما هم همینکه دوش میگیری و در حد ساده به خودت میرسی خودش خوبه، آدم که نباید همیشه آرایش داشته باشه. یه عطر و بوی خوب غذا و لبخند کافیه

دقیقا ماهی جان مهم ترین موضوع تو یه خانواده ارامش هست تا وقتی دو نفر به هم ارامش میدن عشق و دوست داشتن هرروز بیشتر میشه

باران پاییزی پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 09:57 http://baranpaiezi.blogsky.com/

عزیزم آدما کنار هم رشد می کنند و یاد می گیرند.توی تازه نفس باید درسها بگیری از زندگی وگرنه فقر، خیانت، دزدی، بی اخلاقی و ... همیشه بود و هست.
پیشنهاد می کنم تلگرام و اینستاگرام دکتر شیری رو حتمن پیگیر باشید.مطالب خیلی خوبی داره
خوشبخت باشید

چشم عزیزم ممنون .درسته نباید معضلات اطرافمون روطرز تفکرمون تاثیر بزاره

سحر چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 12:02 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

منم درک می کنم و دلم نمی خواد راستش بهش فکر کنم و فکر کنم چه‌کار می شه کرد،نمی دونم کارم درسته با نه اما ابدا دلم نمی خواد به خیانت فکر کنم چون فکرشم آزارم می ده تنها چیزی که می دونم اینه زندگیم دوست داشته باشم سعی کنم بهش عشق بدم و صدالبته هنر کار یا حرفه از خودم بلد باشم تا اعتماد به نفس بالایی داشته باشم و آینده نگری باشم همین دیگ

درسته سحر جان حس اعتماد به نفس و ارامش بیشترین کمک رو میکنه انشالله که همیشه زندگیت پایدار باشه

Nahid چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 11:24 http://rooznegareman.blogsky.com

بنظرم از هرچی بترسیم به سرمون میاد.
نباید اصلاً این افکار را به ذهنمون راه بدیم.
این قانون رازه که از هرچی بترسی یا بدت بیاد، درواقع داری به نوع منفی مدام بهش فکر میکنی و طبق قانون طبیعت ما فقط اونچه در ذهنمونه جذب میکنیم.
حتی فکر موفقیت با اندکی شک یعنی ترس نرسیدن و این انرژی منفی جذب میشه و بازدارنده در مسیرمون.
بنابراین، خلاصه بگم اصلاً نترس و فکرشم نکن.
اون زنای گل وفاداری که بهشون خیانت میشه، بنظرم یه گوشه ذهنشون همیشه مشغول این ترس بوده.
تو فقط به همسرت و زندگیت فکر کن و به نحو احسن بهشون بچسب و در ذهن و عملت مطمئن باش که همش برای همیشه متعلق به خودته.

درسته عزیزم نباید به این موضوع فکر کرد ولی متاسفانه انقدر ادم اطرافش میبینه یا میشنوه که اجتناب ناپذیره

دل آرام سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 22:02

مردی که بخواد بلغزه میلغزه. تنوع طلبا بهترین زن دنیا رو هم داشته باشن میرن سراغ یکی دیگه

خیلی این موضوع رو دیدم دل ارام متاسفانه که زن عالی بوده ولی بهش خیانت شده به نظرم اون دسته از افراد بیمار هستن

Setareh سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 17:46 http://san-arm.blogsky.com

متاسفانه جامعه خیلی خیلی خیلی خراب شده
اول از همه توکل ب خدا
بعدشم همینقدر ک در توانمون هست ب زندگیمون برسیم
بازم خدا

خودتو زندگیتو شوهرتو بسپار بخدا

خودم ی اخلاق بدی دارم خیلی درگیر این مسائل میشم وقتی کسی بهم میگه و کمک میخاد ، خیلی بهش فکر میکنم و افکارم خراب میشه .

ولی باید سعی کنم اصلا بهش فکر نکنم خیلی بده انرژی میدم ب قضیه و خدای نکرده سرم میاد :(

ولی سعی کن مثبت باشی ، اصلا بهش فکر نکن

توکل ب خدا فقط

حتما ستاره عزیزم امیدوارم بتونم

شهرزاد سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 17:11

واقعا فکر بهش هم باعث میشه آدم حرص بخوره و عصبی بشه. کاش هرکسی با هرکسی که داره خوش باشه و راضی باشه.

انگار بعضی ادما مریضن به داشته خودشون راضی نیستن و همش چشماشون هرز میره

تیلوتیلو سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 12:00

واقعا در این مورد نمیتونم نظری بدم
به قول خودت هرکاری هم بکنیم اخرش انگار کاری از دستمون بر نمیاد
منم ترجیح میدم تا وقتی کنار طرف مقابل باشم که دوستم داره و میخواد... وقتی حس میکنه باید بره جای دیگه دلم میخواد ترکش کنم... کاش این قضیه خیانت اصلا نبود

وقتی طرفت نخوادتت باید ادم خودش رودوست داشته باشه بودن با کسی که حسی بهت نداره وقت تلف کردنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.