خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

طلب قدیمی

یه  طلب درشت قبلا   داشتم که با توجه به مریضی بابام و بهم ریختگی روحی اون دوره رهاش کردم و به همسرم چیزی نگفتم جدیدا پیگیرش هستم و حدود 4 ماهه از راه قانونی پیگیرم و اصلا به شاهین حرفی نزدم الان به مرحله اخر رسیده و باید بگم چون تو یه خونه هستیم و پنهان کاری سخت شده و اصلا به نظر خودم درست نیست نگم و اینکه یه موضوع قدیمی رو الان بگم و بگم 4 ماهه دنبالشم و بگه چرا 4 ماه پیش یا از اول نگفتی نگرانم کرده . مامانم میگه بگو مامانم و داداشم دنبال کارام بودن و من بیخیال این پول شده بودم ولی الان که مرحله اخر به خودم دادن چون فقط خودم یا وکیلم باید بره . نمیدونم چیکار کنم . اگر به نظرتون میرسه کمکم کنید مرسی.

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرام سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 19:45

مخفی کاری خوب نیس!×یه وقت شوهرت فکر میکنه قضیه ناموسیه!چون مجبروی هی تلفن بزنی وبری وبیای!بگو حالا که زن و شوهر شدیم مال خودم مال خودم مال تو مال خودم منو تو نداریم همه رازها همون رو برا هم بگیم.بعدم تعریف کن.براش
نه خانوادم راضی ازدواج داداشم نیس .دیگه حوصله ندارن!گند زده به روانمون!

اره ادم خودش بگه بهتره تا طرف خودش بفهمه

حامد سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 14:54 http://hamed-92.mihanblog.com/

سلام آناهیتا خانوم خوبی
آغاز زندگی مشترکتون رو البته با تاخیر تبریک میگم و بهترینهارو برات در کنار همسر عزیزت آرزو دارم خوشبخت باشین ایشالا

در مورد اون مورد هم بنظر من اصل قضیه رو بگو بهش نذار از کس دیگه ایی بشنوه چون امکانش زیاده که یه روز از کس دیگه ایی بشنوه و نه بخاطر اصل موضوع بلکه بخاطر نگفتنش ازت دلخور بشه
اول زندگی نذار بینتون نقطه ی کوری بمونه

شاد باشی

سلام اقا حامد ممنونم ا تبریکتون . بله بهترین کار همینه

سحر سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 14:48 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

خانمی اولین پستت پیدانکردم آرشیو تابهمن۹۵
راحع به این موضوع حتما بهش بگو اما پیشنهاد مامان خوبه
بگو چون درگیر کارای عروسی بودیم و معلوم نبود این پول برگرده یا نه مامانینا خودشون پیگیری کردن به ما نگفتن تا خرص نخوریم مخصوصا به تو(همسرت) که حرص نخوری و ناراحت نباشی.ا لان اما کارای آخر و به من نیازه.

عزیزم اولین پست بهمن ماه. بله جوری جلوه دادم که مهم نبوده که نگفتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.