خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

قیافه گیران باشد که رستگار شوند

ادما همه فکر میکنن اخلاقشون خوبه منم مثل بقیه . حالا من میدونم یه جاهایی شاید مقصر باشم کلا دختر مغروری هستم ولی اینکه اشتباه میکنم به روی خودم نیارم رو غرور نمیدونم بیشعوری میدونم . همسرم میگه خیلی زودرنجی . منم سعی میکنم یکم از این موضوع دور بشم البته بماند که به غیر از همسرم دوستام یا خانواده ام اینو میگن . امیدوارم بهتر بشم ولی موضوع دیگه که هست اینه که همسرم در حالت عادی اخلاقش خیلی خوبه ولی وقتی ناراحت میشه انقدر قیافه میگیره و بد اخلاق میشه که ادم میگه هرچی دارم بدم فقط قیافه اینو نبینم داستان اینه که چند روز پیش سر یه موضوع مسخره من ناراحت شدم بحثمون شد بعدشم دیگه همسر رفت تو قیافه چون میدونستم مقصرم عذر خواهی کردم حالا اون هنوز تو قیافه اس منم خسته شدم دیگه قیافه گرفتم بعضی وقتا باید بی تفاوت بود تا یه تایمی بگذره. متاهل بودن خوبیای خودشو داره ولی مشکلاتش با دوران دوستی قابل مقایسه نیست
نظرات 4 + ارسال نظر
شهرام شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 11:21

غرور باید تو خانمها باشه.مختصرش باعث میشه یه خانم در انتخابش در مورد شریک زندگی تامل بیشتری کنه و این غریضه زنهاست.به نظر من شما دختر حساسی نیستی چون من با توجه به تجربیاتی که تو این جا دارم زنها و دختراهایی رو دیدم که حتی تو همین محیط از روی جملات ساده هم دچار ناراحتی وسو تفاهم میشن.اتفاقا شما هم مودبی هم با جنبه هم با شخصیت ساده ترین حالتش اینکه خودت فهمیدی مقصری تازه خودتم رفتی عذر خواهی این به نظر من خیلی خوبه.در حالیکه من گاهی برای بیان چند تا جمله ساده به مخاطب هام کلی باید توضیح بدم تا سو تفاهم و ناراحتیشون بر طرف بشه

ممنون شهرام جان شما به من لطف داری من دوست ندارم جز اون دسته از ادما باشم که بقیه بترسن باهام حرف بزنن بگن الان باز بهش برمیخوره ترجیحم اینه مسایل رو مثبت ببینم و به خودم نگیرم

پرنسا جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 10:30

راست میگی ها من میگم خانم ها زودتر فراموش میکنن و استیبل میشن ولی مردا دیرتر فراموش میکنن تازه اگه اهل تلافی نباشن
منم کاملا با مورد بیشعوری که اشاره کرده بودی موافقم

خانوما کم طاقت ترن .مورد بیشعوری چیزیه که متاسفانه الان خیلیا اینجورین

آبگینه چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 23:35 http://abginehman.blogfa.com

ما خانما دلمون کوچیکه
دوست نداریم ناراحتی ادامه دار باشه ولی مردا به یه مقدار زمان نیاز دارن

دقیقا .من بدم میاد بی محلی و قهر پیش بیاد میگم طولانی بشه عادت میکنیم به این رفتار

ماهی کوچولو چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 22:04 http://tekrareman.blogsky.com

سلام! من یه یه ماهی هست مطالبت رو میخونم هنوزم فرصت نکردم پست های اولت رو بخونم!
وااای از این پستت! دست رو دلم نذار که خون میباشد!
تازه آدم گاهی دلش میخواد کات کنه! بعد یادش میفته کات کردنی در کار نیست
من تازه یه ماه از عقدم میگذره اما امون از مشکلات متاهلی!
مدیریت 2تا خانواده، بابا و مامان خودت و خودت و خودش و خونواده ش! فک کنم یکم باید صبرمون رو بیشتر کنیم و یکم تحمل بیشتر و یکم بیخیالی طی کنیم.

سلام عزیزم خوش اومدی . اوایلش خیلی مهم تره و خیلی کنترل سخت تر. دقیقا باید صبور باشیم و گذشت داشته باشیم . بهترین راه اینه که خیلی وقتا یسری حرفا رو میشنوی کاملا خودتو به نشنیدن بزنی و ریلکس باشی در غیر این صورت همیشه بحث میشه . مبارک باشه عزیزم ارزوی خوشبتی میکنم واست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.