خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

خاطرات من ١٣٦٩

اینجا قسمتى است از زندگى من

این روزا

1/با خواهر و برادر و مامان قرار گذاشتیم هر هفته سه شنبه به  صرف صبحانه با هم باشیم به صورت کاملا مجردی بدون وجود زن .بچه وشوهر

2/دیشب پسر خواهرم نقاشی کشیده میگم این چیه میگه بتمن و خاله بتمن .

3/دوست دارم هرهفته برم سینما و فیلم ببینم ولی چند هفته اس که نمیشه و ناراحتم.

4/من عاشق اینم که کارایی رو که تو دوران دوستی ادم با پارتنرش انجام میده تو دوران بعد از ازدواج هم ازش غافل نشه (حس خوبی داره امتحان کنید)

5/دختر خالم همچنان مامان دوست پسرش مخالفه ولی پدره پسره به شوهر خالم گفته من اوکی ام خانومم باید راضی شه من اصلا باور نمیکنم .(بدم میاد مردم رو احمق فرض میکنن)

6/دیشب همسر یه اهنگ واسم تو تلگرام فرستاد پایینش نوشته تقدیم به عشقم بهش میگم یادته اوایل همش میخواستی مخ منو با اهنگای تقدیمیت بزنی 

7/هیچوقت فکر نمیکردم روزی تا این حد دلم بخواد مستقل شم و برم خونه خودم .

8/طرح شال و لباس صورتی  تیلوتیلو  خیلی هیجان اگیزه من حتما شرکت میکنم.

9/سریال پرستاران کانال 1 جالبه وقت اضافه داشتید ببینید بازیگراشم خوبن.(هرشب 10/15)

10/یکی از دوستام یه ماشین خریده حدود 50 میلیون میخواد بعد 1 سال بفروشه تو دفترخونه گفتن ماشینت قاچاقه حق فروش نداری رفته شکایت  جالبیش اینه از نمایشگاه ماشین هم خریده .

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 19:43

1. خیییلی خوبه.
2. خدا حفظش کنه.
3. من عاشق سینماام. دخترخالم گیر داده تو این چند روزه بریم سینما ولی بس که تو خونه کار داریم وقت نمی کنم. ایشالا سال 96 میریم
4. قطعا حس خوبی داره.
5. انشاالله هر چی به صلاحه همون بشه.
6. این آهنگ های تقدیم خیلی خوبن..اصن عالین. ولی یعضی وقتا آدم با گوش دادن بهشون همه ی وجودش پر میشه از غم و افسوس و دلتنگی
7. مستقل شدن خیلی خوبه و یکی از آرزوهای منه!
8. منم شرکت کردم. می خوام شالو سرم کنم و نشونتون بدم
9. می بینم بعضی وقتا. خوبه.

کامنت من طولانی تر از پستت شد آی ام پرحرف

من خیلى لذت میبرم از کامنت ها و وبلاگت.سعى کن وقت بزارى و دختر خاله جان رو همراهى کنى همیشه کار هست البته عید هم خیلى حال میده سینما.أنشالله شماهم زودى مستقل میشى خانومى

پرنسا یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 17:11

من یه بنده خدایی رو میشناسم دقیقا با این که چندین ساله ازدواج کردن عین دوست دختر پسران ولی همه مسخرشون میکنن چرایی ش رو نمیدونم.یعنی یه خرجایی واسه سورپرایز کردن هم میکنن که صدسال یه زن و شوهر اینکارو نمیکنن...فکر کنم شما عقدین نه ؟انشاءالله زودتر برین سر خونه زندگیتون.دوران عقد چون آدم هنوز زیر بار مسئولیت نرفته و مستقل نشده شیرینه .تا میتونین ازش لذت ببرین

بله عزیزم عقد هستیم .اتفاقا عقد هم ادم خیلى سرش شلوغه بخاطر کاراى جهازوعروسى.من مادرپدرم هم همینجورى بودن دقیقا همش در حال خوشحال کردن همدیگه.انقدر زندگى زود میگذره که فقط بایددنبال بهانه براى لذت بردن بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.